vrijdag 10 oktober 2014

MAC Miniralize Skinfinish: Soft & Gentle.

Meer highlighters heb ik echt niet nodig, maar er was er één dat ik nog niet had en welke ik heel graag wilde hebben. Het is tevens ook één van de meest bekende highlighters die ik ken. Toen ik weer wat extra geld had verdiend, besloot ik deze highlighter te bestellen. Over welke highlighter ik het heb? MAC Miniralize Skinfinish in Soft & Gentle natuurlijk!
Ze hebben sinds kort de verpakkingen van de poederdoosjes veranderd bij MAC. Zo heb ik de Miniralize Skinfinish Soft & Gentle ook in de nieuwe verpakking. Het geheel is van plastic en de deksel sluit magnetisch. Ik vind het soms nogal lastig om het te openen, omdat het geheel glad is. Je hebt niet goede houvast.
Net zoals bij de oude verpakking vind je op een sticker op de achterkant de naam van het product met de naam van de kleur.
MAC Miniralize Skinfinish in Soft & Gentle vind ik een mooie natuurlijke highlighter. Het geeft je huid een mooie, natuurlijke glans. Het is een glans, dus het bevat geen grove glitters. Iets waar ik enorm blij mee ben.
Het is gemakkelijk op te pakken met een kwast. Je moet er alleen wel om denken dat je niet teveel oppakt, om teveel aanbrengen te voorkomen. Het is ook gemakkelijk te blenden, zodat als je teveel aanbrengt, dit ook te corrigeren is. In gebruik vind ik dit een zeer gemakkelijke highlighter.

Het ligt erg natuurlijk op de huid en dit blijft ook gedurende dag zo. Je geniet de gehele dag van deze prachtige, gezonde glans op je gezicht.
Ik ben super blij met deze highlighter. Ik draag het elke dag, als ik dat kan. Het is gemakkelijk aan te brengen en te blenden en oogt mooi en natuurlijk op het gezicht. Het blijft ook prachtig zitten gedurende dag. Ik zou deze highlighter bij iedereen aanraden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten