maandag 13 oktober 2014

MAC Satin Lipstick: Rebel.

Hier komt dan de review van de tweede lipstick dat ik van MAC bestelde. Naast een rode lipstick wilde ik graag een andere kleur bestellen. Ik wilde graag een kleur dat geschikt was voor de herfst en de winter. Na een uur rondkijken op internet wist ik welke lipstick ik naast Ruby Woo wilde bestellen. Dat werd MAC Satin lipstick in Rebel.
Zoals ik in mijn vorige review noemde, komen vrijwel alle MAC lipstick in een zwarte, kogelvormige omhulsel. Dit is dus bij Rebel niet anders. Ook de geur is hetzelfde.
Rebel is een paarse lipstick. Het lijkt donkerder in de tube, dan hoe het op de lippen komt. Rebel heeft een Satin finish. Dit geeft aan dat het niet mat is, maar ook niet glanst als een gloss. Meer daar tussenin. Persoonlijk vind ik deze finish erg mooi.
Ook Rebel blijft een lange tijd goed zitten. Niet zo lang als Ruby Woo, maar lang genoeg. Wel moet je bij deze lipstick na een maaltijd wel even controleren, maar vaak zit het nog goed.
De Satin finish droogt de lippen veel minder uit dan de Retro Matte finish en dat vind ik super fijn aan deze lipstick.
Ook deze lipstick van MAC vind ik fantastisch! De kleur en de finish vind ik prachtig. Het blijft een lange tijd goed op de lippen zitten, zelfs na een maaltijd. Deze finish droogt de lippen niet uit en het glijdt gemakkelijk over de lippen. Ik ben zeker van plan om deze lipstick tijdens de herfst en misschien wel de winter te gaan dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten