woensdag 15 oktober 2014

NYX Lipliner pencil: Hot Red en Deep Purple.

Om ervoor te zorgen dat lipsticks langer blijven zitten, kun je eerst een lipliner aanbrengen. Om eerlijk te zeggen heb ik niet zo'n geluk gehad bij het vinden van een goede lipliner. Vaak waren ze te hard, te droog of juist te zacht en romig. Na het weggooien van mijn 'oude' lipliners en het bestellen van nieuwe lipsticks wist ik dat ik op zoek moest naar nieuwe, andere lipliners. Ik koos voor de NYX lipliner pencils in de kleuren Hot Red en Deep Purple.
De lipiners van NYX zijn in potloodvorm dat je moet slijpen. Op de zijkant vind je de naam van de kleur en op de onderkant zie je de kleur zelf. De dop trek je er gemakkelijk af, dus ik hoop dat ze hierdoor niet snel uitdrogen.
De lipliner zelf zijn helemaal niet stroef of lastig om aan te brengen, maar ze zijn ook niet te zacht en te romig. De kleur komt gemakkelijk op te lippen. De lipliner droogt de lippen wel iets uit, maar met een lippenbalsem eronder of romige lipstick eroverheen is het best te doen. Ze blijven lang op de lippen zitten, wat ervoor zorgt dat de lipstick ook lang blijft zitten.
Ik denk dat ik eindelijk lipliners heb gevonden die ik ook echt kan en wil dragen onder een lipstick. Ze drogen de lippen wel iets uit, maar zoals ik al zei is het met een lippenbalsem eronder best te doen. Ze doen in ieder geval waar ze voor gemaakt zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten