zondag 5 oktober 2014

Rimmel Wake Me Up foundation.

Al een aantal maanden wilde ik een foundation kopen, dat een mooie, natuurlijke effect op de huid heeft. In de herfst en de winter wordt mijn huid droger en dan vind ik zo'n foundation fijn om te dragen. Ik vind het dan extra fijn als de foundation een lichte, gezonde glow geeft aan de huid. In de Kruidvat in Oosterwolde vond ik zo'n foundation en heb het daar meteen gekocht. De foundation dat ik vond was de Rimmel Wake Me Up foundation in de kleur 100 Ivory.
De foundation komt in een glazen, vierkanten flacon met een oranje dop. Het flacon bevat 30 ml. foundation. Op de dop vind je het logo van Rimmel. In de zijkant is de naam van het merk in het glas weergegeven. Op de voorkant vind je de naam van de kleur en andere informatie over de foundation.

De foundation zelf heeft een anti-vermoeidheids effect en geeft de huid een gezonde glow. De foundation bevat ook een spf 15, dus het beschermt ons enigszins tegen de effecten van de zon. 
Rimmel Wake Me up foundation heeft een medium dekking, dat je kunt opbouwen tot een volledige dekking. De finish van deze foundation heeft op mijn huid een lichte glow. Het is zeker niet mat. Het oogt vrij natuurlijk en dat vind ik mooi aan deze foundation. Het ligt niet als een masker op je gezicht.
Het is een vrij vloeibare foundation. Als je een flinke pomp op je hand aanbrengt en de hand vervolgens schuin houdt, gaat de foundation wel lopen. Hierdoor is de foundation wel gemakkelijk te verdelen over het gezicht en gemakkelijk te blenden.
Deze foundation blijft gemakkelijk een gehele dag zitten. Na ongeveer 6 รก 7 uren begon ik pas te merken dat de foundation op sommige plekken begon te vervagen. Het draagt ook mooi gedurende dag. Het gaat wel iets glimmen op mijn huid, dus ik moet wel bijpoederen in de t-zone. Deze foundation is hierdoor misschien niet geschikt voor mensen met een vette huidtype.

Ik vind dit een erg fijne foundation. Het blijft lang zitten en draag mooi gedurende dag. De dekking vind ik prima en het geeft mijn huid een lichte glow. Dit vind ik heel erg fijn in de herfst -en wintermaanden, wanneer mijn huid droger is. Het is gemakkelijk aan te brengen en de blenden met de huid. Kortom ben ik blij dat ik het destijds gevonden heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten