donderdag 9 oktober 2014

Maybelline Big Eyes Rebelblack mascara.

Een hele lange tijd gebruikte ik mijn favoriet de Maybelline The Rocket mascara. In deze lange tijd zijn er verschillende andere nieuwe mascara's erbij gekomen. Één van deze mascara's wist in deze periode mijn aandacht te trekken. Dit was de Maybelline Big Eyes Rebelblack mascara. Hetzelfde merk, een andere mascara. Hier lees je hoe deze mascara mij bevalt.
De reden waarom deze mascara mijn aandacht trok was dat het twee borsteltjes heeft. Het heeft een borsteltje voor de bovenste wimpers en een voor de onderste wimpers. Ik had nog nooit zo'n mascara geprobeerd en wilde graag zien hoe dit werkt op zowel de bovenste als onderste wimpers.

De mascara was in het begin wel erg vloeibaar, maar dat was na een paar keer gebruiken wel over. Nu vind ik het prettig in gebruik. Het maakt mijn wimpers zwart en houden de krul van mijn wimpers goed vast. Het geeft mijn wimpers zowel volume als lengte. Beide borsteltjes vind ik wel fijn om mee te werken. Toch vind ik het borsteltje voor de bovenste wimpers minder, dan voor de onderste wimpers. Geef mij dan maar het borsteltje van de Maybelline The Rocket mascara. Het borsteltje voor de onderste wimpers vind ik prima werken, omdat je goed bij de basis van de onderste wimpers kunt komen.
Ik vind dit wel een fijne mascara. De formule werkt erg goed. Het maakt mijn wimpers zwart, houdt de krul van mijn wimpers vast en geeft mijn wimpers zowel meer volume als lengte. Het borsteltje voor de onderste wimpers vind ik erg prettig. Hiermee kun je goed bij de basis van je onderste wimpers komen. Het borsteltje voor de bovenste wimpers vind ik minder fijn, maar niet een ramp om mee te werken. Ik heb gewoon liever het borsteltje van Maybelline The Rocket mascara.
Weten jullie nog goede mascara's voor de onderste wimpers? Ik ben hier erg nieuwsgierig naar en wil hier meer onderzoek naar doen. Jullie kunnen jullie ideeën en suggesties achterlaten in de opmerkingen Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten