zondag 26 oktober 2014

Kruidvat Cosmetische wattenstaafjes.

Al een hele tijd ben ik een ramp in het fatsoenlijk aanbrengen van mascara . Elke keer als ik probeer mascara aan te brengen, komt het op mijn oogleden. Ik laat het dan vaak opdrogen en dan is het verder geen probleem om het te verwijderen. Het probleem wel is dat gewone wattenstaafjes te groot zijn. Ze raken mijn wimpers aan tijdens het schoonmaken en dan krijg ik aan elkaar geplakte wimpers, die weer lastig uit elkaar te halen zijn. In het krantje van Kruidvat kwam ik de oplossing tegen. De Kruidvat Cosmetische wattenstaafjes.
Deze Cosmetische wattenstaafjes vind je bij de andere wattenstaafjes in de schappen van de Kruidvat. Ze zitten in een plastic bakje, waarvan de deksel vast kan klikken. Op de voorkant lees je wat het product is en dat het van 100% katoen gemaakt is.
De wattenstaafjes zelf hebben aan de ene kant katoen in de vorm van een racket en aan de andere kant katoen in de vorm van een pylon. De beide kanten worden bijeengehouden door een plastic staafje.

Met de puntige kant is het nu geen probleem om mascara van mijn bovenste wimperrand te verwijderen, zonder mijn wimpers aan te raken. Ook is het goed te gebruiken om dingen te verwijderen uit je binnenste ooghoeken. De racketvormige kant is ideaal voor grotere gebieden bij het oog of de neus.
Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden en dit wordt één van de dingen die ik zal blijven kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten