dinsdag 21 oktober 2014

Catrice Blending Sponge.

Een aantal filialen van Kruidvat hebben een derde schap van Essence en/of Catrice erbij gekregen. Twee weken geleden kwam ik in Drachten een derde schap tegen van Catrice. Ik heb toen één product meegenomen dat ik wilde proberen. Dat product was de Catrice Blending Sponge. Hier lees je wat ik er tot nu toe van vind.
De Catrice Blending Sponge komt in een plastic doosje. Het heeft een paarse kleur en het heeft ongeveer de vorm van een peer met een punt.
Het is de bedoeling dat je de spons eerst nat maakt. Bij de Real Techniques Miracle Complexion sponge en de BeautyBlender wordt de spons groter en zachter. Dat is bij deze spons absoluut niet zo. Het behoudt zijn vorm en blijft net zo stevig als hij was.
Ik vind de Catrice Blending Sponge veel te hard. Het voelt gewoon niet goed om met zo'n harde sponge op je gezicht te drukken en al helemaal niet onder je ogen, waar de huid erg dun is. Het zuigt ook heel veel product op, in plaats van dat het de product blendt met je huid. Dit vind ik zonde van mijn foundations en concealers die ik met deze spons wil blenden.

Kortom verdwijnt deze spons binnenkort bij mij in de prullenbak. Het is te hard en zuigt bijna al het foundation en concealer op wat je wilt blenden. Het is gewoon niet fijn en te lastig om te gebruiken. Helaas was dit een miskoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten