woensdag 5 november 2014

Veet Waxstrips voor oksels en bikinilijn.

Altijd als ik mijn bikinilijn scheer, krijg ik last van rode, geïrriteerde huid en ingegroeide haartjes. Ik heb allerlei verschillende crèmes geprobeerd om dit te voorkomen, maar geen lijkt te werken. Ook heb ik epileren geprobeerd, maar dit is toch echt te pijnlijk. Het één voor één de haartjes verwijderen zie ik dus ook niet meer zitten. Iemand stelde mij het harsen voor. Heel lang heb ik dit uitgesteld, omdat ik weet dat dit ook pijnlijk is. Toch wilde ik dit graag een keer proberen. Vandaar dat ik de Veet waxstrips voor oksels en bikinilijn kocht. Hier lees je hoe dit product en het waxen mij bevalt.
De Veet waxstrips voor oksels en bikinilijn bevat niet alleen waxstrips, maar ook een beschrijving en reinigingsdoekjes om de restjes wax van de huid te verwijderen. In de beschrijving staat precies wat je wel of niet moet doen voor, tijdens en na het waxen.
Om te beginnen maak je de waxstrips warm tussen je handen. Vervolgens haal je de strips van elkaar en breng je er één aan op de huid. Je moet er eventjes overheen wrijven, zodat de waxstrip goed aan de haartjes hecht. Daarna moet jij je huid strak trekken en snel de waxstrip van je huid trekken, tegen de haargroei in. Dit is ook kort wat er ongeveer in de beschrijving staat, met plaatjes erbij.

Zoals ik al verwachte was het behoorlijk pijnlijk. Helaas worden niet alle haartjes meegenomen, dus er blijven een aantal zitten. In het begin vond ik dit wel jammer.
De haartjes blijven wel langer weg, dus je hoeft het steeds minder vaak te doen en op een gegeven moment krijg je ook de moeilijke haartjes wel te pakken. Ook heb ik minder last van irritatie. Iets wat ik na het scheren wel altijd heb.

Ik heb alleen maar baat bij dit product. Ik hoef minder vaak mijn bikinilijn bij te werken en ik kan dit doen, zonder last te krijgen van irritatie. Het neemt niet alle haartjes mee, maar daar staat tegenover dat de meeste haartjes wel wegblijven en dat je op een gegeven moment de moeilijk haartjes wel te pakken krijgt. Het is pijnlijk, maar het werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten