maandag 9 juni 2014

Real Techniques Setting brush en Stippling brush.

Hier kom ik weer met een artikel over Real Techniques kwasten. Als er kwasten zijn die ik dagelijks gebruik, zijn het wel de kwasten van Real Techniques. Al jaren ben ik super tevreden met deze kwasten en ik wil graag nog een aantal aanschaffen. Ongeveer een maand geleden besloot ik om weer twee kwasten te kopen. Dit keer was het de beurt aan de Stippling brush en de Setting brush.
Ze komen in de standaard verpakking die we gewend zijn van Real Techniques. De beide kwasten hebben een roze met zwarte handvat en de haren van beide kwasten zijn erg zacht. Ook deze kwasten verliezen geen haren tijdens het wassen en drogen. Dit laat weer de goede kwaliteit van de kwasten zien. Ook op beide kwasten staat Real Techniques en de naam van de kwast op het handvat.
De Stippling brush kun je voor verschillende make-up gebruiken. Je kunt er foundation mee aanbrengen, maar ook cream blush, cream highlighter of andere cream producten. De haren van deze kwast zijn wel stevig, maar irriteren de huid niet.
Ik heb het voornamelijk gebruikt voor cream blush. Het brengt make-up natuurlijk aan en zorgt voor een mooie finish. Door de stevige haren lijkt het mij inderdaad ook een fijne kwast voor foundation. Toch merk ik wel dat ik deze kwast minder gebruik, dan mijn andere Real Techniques kwasten. Misschien gebruik ik het meer in de zomer, aangezien ik dan meer creamproducten gebruik.
De Setting brush kan ook meerdere functies hebben. Je kunt met deze kwast bepaalde plekken op je gezicht precies afpoederen, je kunt er concealer mee blenden, maar je kan eventueel ook met deze kwast highlighter aanbrengen. Ook de haren van deze kwast zijn zacht.
Deze kwast gebruik ik voornamelijk voor het poederen onder mijn ogen. Deze kwast past daar precies en zo kan ik gemakkelijk ervoor zorgen dat de concealer onder mijn ogen de gehele dag blijft zitten.
Ik ben super blij dat ik de Setting brush gekocht heb. Deze gebruik ik nu elke dag om de concealer onder mijn ogen te poederen. De kwast pakt poeder goed op, brengt de poeder goed aan en past precies onder mijn ogen.
Over de Stippling brush ben ik helaas minder enthousiast. Het brengt make-up wel mooi en natuurlijk aan, maar ik merk dat ik deze kwast veel minder gebruik dan mijn andere kwasten. Ik hoop dat dit in de zomer zal veranderen, omdat ik dan meer creamproducten gebruik. Misschien ga ik het nu gebruiken om er foundation mee aan te brengen, om te zien of dat mij ook bevalt. Ik ben benieuwd.

Wat zijn jullie favoriete kwasten tot nu toe? Ik wil jullie bedanken voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten