vrijdag 13 juni 2014

L'oréal Paris Oog -en Lipreinigingslotion.

Ik draag dagelijks contactlenzen en zo nu en dan zijn mijn ogen erg gevoelig. Als ik dan gemakkelijk mijn oogmake-up kan verwijderen, ben ik erg blij. Hiervoor heb ik wel een goede remover nodig. Ik heb al verschillende removers geprobeerd, maar er is altijd wel iets wat mij niet bevalt. Er zijn removers die mijn ogen irriteren, die een vet laagje achterlaten of gewoon niet mijn make-up goed verwijderen. Tegenwoordig gebruik ik de L'oréal Paris oog -en lipreinigingslotion en hier lees je wat ik van deze remover vind.
De remover komt in een rechthoekig, plastic fles met een witte dop. Op de voorkant staat dat het speciaal ontwikkelt is voor het verwijderen van waterproof en langhoudende make-up. Ook staat daar dat het geen vet laagje achterlaat en dat het geschikt is voor gevoelige ogen. In de beschrijving op de achterkant staat precies hetzelfde, met als enige toevoeging dat je het product moet schudden voor gebruik. Het product zelf bestaat uit een doorzichtige vloeistof en een blauwe vloeistof die je met elkaar moet mengen.
Als de vloeistoffen samen zijn, breng je het aan op een wattenschijfje dat je vervolgens op je oog legt. Daar houdt je het voor een aantal minuten. Op dat moment weekt alle make-up los en kun je het na een paar minuten gemakkelijk verwijderen. En het werkt echt! Er blijft bijna niets van je oogmake-up zitten. Waterproof of langhoudende make-up is voor deze remover geen probleem. Het is gemakkelijk en snel en het laat inderdaad geen vet laagje achter. Ook iets waar ik blij mee ben. Tijdens en na het gebruik van deze remover krijg ik geen last van mijn ogen. Ik kan gewoon weer mijn lenzen in doen en make-up aanbrengen, als ik dat wil. 
Ik vind dit een super remover en ik weet vrijwel zeker dat ik nooit meer een ander wil gebruiken. Het verwijdert (waterproof) make-up moeiteloos, zonder mijn ogen te irriteren. Een ander voordeel is dat het geen vet laagje achterlaat. Dat is iets wat ik ook erg fijn vind. Dit is mijn favoriete remover tot nu toe en het zal enige tijd ook zo blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten