zondag 15 juni 2014

Sally Hansen Diamond Flash fast drying top coat.

Al enige tijd irriteerde ik mij aan mijn top coats. Na een half uur waren mijn nagels nog niet goed droog en nagellak bleef niet langer dan 2 dagen zitten. Ik gebruikte veel nagellak, omdat ik ook vaak mijn nagels weer opnieuw moest doen. Op een dag was ik er zo klaar mee en heb alle top coats in één keer in de container gegooid. Vervolgens ben ik naar de DA gereden met als missie het vinden van een goede top coat. Mijn missie eindigde bij het schap van Sally Hansen. Ik kocht de Diamond Flash fast drying top coat. Zou dit de goede top coat zijn, dat ik zocht? Hier lees je of dat zo is.
Het zwarte potje van de top coat zit in een doosje met verschrikkelijk veel informatie op alle zijden. Het oogt wat druk, maar toch kun je snel de juiste informatie eruit halen. Deze top coat is doorzichtig en droogt na 60 seconden op. Het voorkomt het afbladeren van nagellak en het afbreken van je nagels. De top coat geeft daarnaast nog een prachtige glans aan je manicure.
Zoals ik eerder noemde is het potje zwart en het heeft een zilveren dop. Aan de dop zit een vrij smalle kwast aan een lange steel. Helaas ben ik hier niet zo'n fan van. De langere steel kan mij niet zoveel schelen, maar ik heb liever een bredere kwast.
Ondanks de smalle kwast kun je de top coat toch mooi gelijk aanbrengen. Het verdeelt zich goed over de nagel. Het droogt inderdaad super snel en het geeft je nagels een prachtige glans. Ik heb ook gemerkt dat mijn nagellak sowieso 2 dagen langer blijft zitten en mijn nagels breken nu iets minder snel af.
Kortom doet de top coat precies wat er op het doosje staat beschreven en daar houd ik wel van. Ik ben eindelijk echt blij met een top coat. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen die echt last heeft van het snel afbladeren van nagellak. Oftewel missie geslaagd.
Kennen jullie nog meer goede top coats? Ik wil jullie bedanken voor het lezen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten