maandag 30 juni 2014

L'oréal Paris Infaillible eyeshadows: Hourglass Beige en Unlimited Sky.

Ik was (alweer) aan het winkelen in de Kruidvat, omdat ik waarschijnlijk weer iets nodig had of iets wilde hebben. Mijn oog viel op het schap van L'oréal, omdat daar rode stickers op de producten waren geplakt. Op deze rode stickers stond 50%. Ik besloot uiteraard om een kijkje te gaan nemen. Ik kocht de L'oréal Infailible oogschaduws, omdat ik er veel goede dingen over had gehoord. Hier lees je een review over deze geperste, gekleurde poeders in een doosje.

Ik kocht twee kleuren: 002 Hourglass Beige en 007 Unlimited Sky. De oogschaduws zelf komen uit een rond potje, terwijl de verpakking de vorm heeft van een vierkant. Zowel op de dop, als op de onderkant zie je de kleur van de oogschaduw. De verpakking heeft een draaidop. Als je deze eraf draait, zie je dat de oogschaduw geperst blijft door een soort stopper. Dit vind ik wel fijn, omdat je dan weet dat de oogschaduw niet alle kanten op vliegt op het moment dat je de dop eraf draait.

Zover ik kon zien hadden alle Infailible oogschaduws van L'oréal een shimmer. Dat is op zich wel jammer. De variatie aan kleuren is daarentegen wel goed. De oogschaduw voelt erg zacht aan en zijn erg goed gepigmenteerd. Je kunt deze oogschaduws het beste met je vinger aanbrengen, om het meeste uit de pigmentatie te halen. Met een kwast werken de oogschaduws duidelijk minder goed. Met een basis blijven ze ook een lange tijd goed zitten.
Ik ben blij dat ik deze oogschaduws mee heb genomen. Unlimitid Sky is helaas een kleur dat ik niet zo vaak gebruik, maar Hourglass Beige vind ik een prachtige highlighter en ik gebruik deze regelmatig. Ik raad zeker deze oogschaduws aan mensen die shimmer niet erg vinden en zoeken naar een goede oogschaduw uit de drogisterij. Zij kunnen zeker tippen aan high end oogschaduws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten