vrijdag 20 juni 2014

MAC Powder Blush : Melba.

MAC Powder Blush in de kleur Melba wordt vaak genoemd door make-upguru's op Youtube. Het moet zo'n mooie blush zijn, dat iedereen het in zijn stash wil hebben. Een lange tijd twijfelde ik over welke kleur blush van MAC ik zou bestellen tot ik weer een youtubefilmpje tegen kwam, waarin deze blush weer werd geprezen. Ik bestelde deze populaire blush en probeerde het uit. Hier lees je wat ik ervan vind. Enjoy!
Als je de blush binnen krijgt, komt het eerst in een zwart, kartonnen doosje. Daar staat verder niet veel bijzonders op. Het geeft alleen aan wat het is, de inhoud van het product en de kleur van de blush. De blush zelf komt in een rond, plastic doosje met een doorzichtig deksel. Hierdoor kun je goed de kleur van de blush zien. Op de achterkant vind je dezelfde informatie als dat wat op het kartonnen doosje staat. Ik vind de verpakking lekker basic.
De kleur van Melba wordt vaak beschreven als een zachte koraal/perzik kleur en ik ben het daar wel mee eens. Het heeft ook een matte finish. Ik vind dit prettig, omdat je dan zelf kunt bepalen hoeveel glans je wilt aanbrengen met een highlighter. Dit is wel een kleur dat je elke dag kan dragen.
De blush is heel goed gepigmenteerd. Dat betekent niet dat het zo goed gepigmenteerd is, dat je voorzichtig moet zijn bij het aanbrengen. Het geeft meer aan dat bij het aanbrengen de blush wel te zien is en dat je de kleur eventueel kunt opbouwen.
De structuur van de blush is zacht en gemakkelijk op te pakken met je kwast. Ook hierdoor wordt het aanbrengen een eitje. De blush blijft ook een lange tijd zichtbaar. Ik schat zo'n 8 uren. Daarna vervaagt het wel een beetje.
Ik ben super blij met deze blush. Het is de duurste blush dat ik heb, maar ik ben niet bang om het elke dag te gebruiken. Ondanks de prijs, krijg je ontzettend veel product. Daarnaast is de kleur en finish op de huid prachtig. Het is gemakkelijk in gebruik en blijft een lange tijd zitten. Ik ga zeker meer MAC Powder Blushes bestellen in de toekomst! MAC Powder Blushes kosten 21,50 euro en je kunt ze kopen bij een MAC-counter in een Douglas of bestellen via internet op de Douglas website of www.maccosmetics.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten