woensdag 11 juni 2014

Catrice Camouflage Cream concealer.

De Catrice Camouflage Cream concealer ligt al enige tijd in mijn la en het wordt nu veel gebruikt. Nu leek het mij de perfecte tijd om jullie erover te vertellen. Ik heb nu het gevoel dat ik jullie goed kan vertellen hoe deze concealer werkt en over de voordelen en nadelen van deze concealer.
De Camouflage Cream concealer van Catrice komt in een rond plastic doosje met een draaidop. Het voelt erg licht en breekbaar aan, dus het lijkt mij niet verstandig om het te laten vallen. Op de achterkant vind je een beschrijving en de kleur van de concealer.
Deze concealer is verkrijgbaar in 3 verschillende tinten: 01 Ivory, 02 Light Beige en 03 Rosy Beige.
De concealer zelf voelt redelijk hard en stroef aan in het doosje, maar als je het verwarmt met je vingers verandert het in een crême. Het is gemakkelijk aan te brengen, te blenden en droogt natuurlijk op. Het is goed gepigmenteerd en dekt daarom puistjes en andere onregelmatigheden goed. Door zijn fomule blijft het een lange tijd goed op zijn plek zitten.

Ik vind de concealer minder geschikt voor donkere cirkels onder de ogen. Het gaat na een tijdje in de fijne lijntjes zitten. Zelfs na het goed poederen blijft het niet zitten. Ook ben ik bang dat de concealer snel uitdroogt in zijn verpakking, omdat het hard en stroef aanvoelt in het doosje. Het zou eigenlijk meer een crême moeten zijn.

Toch vind ik dit een goede concealer voor zijn prijs. Ik heb verder niet andere, goedkope concealers gezien die zo lang bleven zitten. Het is gemakkelijk in gebruik en verbergt onregelmatigheden goed. Ik ben tevreden en zeker van plan om deze concealer verder te gebruiken. De Catrice Camouflage Cream concealer is onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat voor 2,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten