dinsdag 26 maart 2013

Pincet met Led-lampje

Ik kom regelmatig in de Action voor goedkope spullen. Voor school koop ik goedkope mappen, snelhechters, tapbladen, pennen, schriften en noem maar op. Soms ga ik ook even langs de schappen met andere snufjes, zoals oordopjes, kabels en dat soort dingen. Maar meestal als ik in de Action ben, gaan mijn ogen ook even langs de schappen met make-up en verzorgingsproducten. Vorige week vond ik het volgende, een pincet met Led-verlichting.

Het is een vrij grote pincet met een soort handvat waar je het goed kunt beetpakken en een knopje om het Led-lampje aan te doen. Het Led-lampje zorgt ervoor dat je tijdens het epileren van je wenkbrauwen alle kleine haartjes ook ziet. Door de handvat kun je de pincet goed beetpakken en heb daardoor is het makkelijker om preciezer de haartjes te pakken. Het uiteinde van de pincet, waarmee je de haartjes pakt, is niet erg groot of breed. Gelukkig is het nog wel breed of groot genoeg om de haartjes te pakken.


 Ik heb het al een aantal keren gebruikt en ben zeker tevreden met deze aankoop. Door het lampje zie je alle haartjes en je kunt ze met deze pincet makkelijk de haartjes verwijderen. Ik heb er zo aan gedacht om het bonnetje te bewaren, maar heb hem waarschijnlijk weggegooid, maar ik meen mij te herinneren dat hij bij de Action te koop is voor 1,99 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten