vrijdag 1 maart 2013

Een walletbook.

Mensen raken altijd wel iets kwijt. Ze laten hun telefoon slingeren, zijn hun portemonnee kwijt en sleutels zijn vaak ook een drama. Dit geldt zeker voor mij. Een paar weken geleden kwamen er verschillende mensen bij mij met een leuk idee en zij hebben een nieuw hoesje gevonden voor mijn toekomstige nieuwe telefoon en waarin ik ook mijn pasjes in kwijt kan. Dit noemen zij ook wel de walletbook.

 De walletbook die ik heb gekregen bevat een vak waarin jij je telefoon in kan doen en hij is gevoerd met een soort suède die de telefoon beschermd. Deze walletbook bevat ook vakjes voor drie pasjes en nog een grote vak daaronder voor eventueel briefgeld die je mee wilt nemen.Er zit ook een lus aan, dus je kan het ook meenemen als clutchtasje naar een bijzondere gelegenheid.
 Er zitten ook nadelen aan een walletbook, die we niet moeten vergeten. Er is wel een vak voor papiergeld, maar hoe komt het met het kleingeld die je terugkrijgt bij de kassa als je hebt betaald met papiergeld. Daar is geen vakje voor. Meestal hebben wij onze portemonnee en telefoon gescheiden in de tas, maar met een walletbook heb je alles in één. Wanneer de walletbook gestolen wordt, ben je dus ook alles in één klap kwijt. Misschien zijn dit wel punten om over na te denken voor je besluit om er één te kopen.

Een walletbook is verkrijgbaar op verschillende webshops, zodat je de juiste kunt bestellen voor je type telefoon. Je kunt ze waarschijnlijk ook vinden in winkels waarin ze tassen verkopen. Ik heb de mijn gevonden in Kamminga in Drachten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten