vrijdag 8 maart 2013

Nagelverzorging (Kruidvat)

Ze beschermen onze handen, voeten en de rest van het lichaam tegen allerlei bacteriƫn en andere dingen die slecht zijn voor ons lichaam. Onze nagels hebben een belangrijke functie. Iets wat we vaak vergeten, als we ze enthousiast aan het vijlen en lakken zijn.
Mijn nagels waren een aantal weken geleden in een hele slechte staat. Mijn nagels waren zo broos dat ze bij de geringste beweging of botsing afbraken. Twee weken geleden dacht ik dat het eens afgelopen moest zijn en ben ik begonnen met het verzorgen van mijn nagels.

Het eerste wat ik deed, was beter gaan drinken. Ik drink over het algemeen te weinig, met name water. Als je te weinig drinkt is dit slecht voor je lichaam, dus ook voor je nagels. Vervolgens ben ik gaan kijken naar nagelverzorgingsproducten.
Ik zag dat Kruidvat nagelverzorgingsproducten had in hun eigen merk. Ik heb toen de nagelolie en de nagelharder gekocht.

De nagelharder belooft de zeer zwakke nagels sterker te maken en het gaat volgens de beschrijving sterk tegen splijten en inscheuren. Het stimuleert de nagelgroei en geeft de nagels bescherming tegen verkleuring van UV. Je moet 1 laag aanbrengen op een schone, droge nagel en je kunt het als keer 2 tot 3 keer per jaar gedurende twee weken gebruiken.
 De nagelolie is een hydraterende oliecomplex en hij bevat vitamine E en F. De olie herstelt de conditie van droge en beschadigde nagels en het beschermt tegen broosheid. Bij regelmatig gebruik maakt de olie de nagelriemen zacht en soepel en de nagels sterk.

 Het regelmatig drinken van water en het gebruik van deze producten hebben wel zo hun werking gehad. Mijn nagels zien er een stuk beter uit. Mijn nagels zijn minder broos en breken of scheuren niet meer zo snel. Mijn nagelriemen zijn zacht en zien er ook beter uit. Ik ben dus wel te spreken over deze producten en zal ze zeker verder gaan gebruiken. Eens kijken wat ze in de toekomst nog brengen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten