woensdag 3 april 2013

Real Techniques Core collection en Blush brush.

Twee weken geleden heb ik dan eindelijk Real Techniques brushes besteld. Ik heb gekozen voor de Core collection, omdat ik een nieuwe foundation brush en een nieuwe contour brush nodig had. Ik was niet tevreden over de brushes die ik nu altijd gebruikte voor foundation en contour. Vorige week dinsdag kwamen ze binnen en ik ben ze meteen gaan gebruiken.

De Core collectio bestaat uit een detailer brush, de pointed foundation brush, de buffing brush en de countour brush.

De detailer brush kan je helpen om op plaatsen in je gezicht te komen, waar je met grotere brushes niet bij kunt. Je kunt deze brush ook gebruiken om lipstick aan te brengen. Met de pointed foundation brush kun je foundation aanbrengen. Ik vind deze brush hier te klein en te smal voor. Ik gebruik deze brush om concealer bij mijn neus en onder mijn ogen te blenden. De buffing brush kun je gebruiken om poeder foundation aan te brengen. Toch kun je deze brush ook gebruiken bij liquid foundation. Met de contour brush kun je zowel highlighter als bronzer aanbrengen op je wangen.

Ik ben zeer tevreden over de Core collection. Alle brushes zijn heel erg zacht en voelen prettig aan op de huid. De brushes zijn op meerdere manieren te gebruiken en daardoor neem je ze ook eerder mee voor een weekendje weg. Ook laten de haren van deze brushes niet los bij het wassen.
Van de brushes gebruik ik de detailerbrush het minst, want ik kan met de andere brushes overal wel bij en draag weinig lipstick.

De hoes waarin ze komen kun je vouwen tot een standaard of je klapt het weer dicht en maakt het vast en dan heb je een reishoesje voor je brushes. Het is ideaal, want er is nog ruimte om ook je andere brushes erin te doen. 

Naast de Core collection heb ik ook de Blush brush besteld. Met mijn andere blush brush was niks mis, maar ik had zoveel goede dingen gehoord over die van Real Techniques dat ik heb besloten om deze ook te proberen.

Deze brush is groter dan elke blush brush die ik ken. Deze is ook super zacht en is inderdaad goed te gebruiken om blush aan te brengen. Je kunt alleen het topje van de brush gebruiken om je blush aan te brengen, als je denkt dat hij  te groot is.

Deze brushes zijn helaas niet in Nederland te koop in de winkel. Je kunt ze wel bestellen via de webshop: http://www.alicejo.com. Daar kost de Core collection 24,00 euro en de Blush brush 13,25 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten