maandag 7 juli 2014

MAC Fix +

Bij feestjes, bruiloften en andere speciale gelegenheden vind ik het belangrijk om er goed uit te zien en dat dit gedurende dag, avond of nacht ook zo blijft. Gelukkig blijft kleding vaak wel goed zitten. Voor het haar hebben we hulpmiddelen, zoals wax, gel en hairspray. Voor make-up vond ik het daarentegen moeilijker om trucjes en middeltjes te vinden voor een langhoudende look tot ik een artikel tegenkwam over gezichtssprays. Één van de gezichtssprays dat werd genoemd was MAC Fix+. Na de beschrijving gelezen te hebben op de site van Douglas, besloot ik deze te bestellen. Hier lees je wat ik ervan vind.
De MAC Fix+ komt in een wit doosje met relief. MAC en de naam van het product zijn met zwarte letters op het karton gedrukt. Door het reliëf en de simpele belettering vind ik het een luxe uitstraling hebben.
Het goedje zelf komt in een doorzichtig flacon met een semi-matte finish van 100 ml. De informatie dat op het doosje staat, staat ook op het flacon. De dop van de spray vind ik wel bijzonder. Je kunt het op slot draaien, waardoor het niet per ongeluk ingedrukt kan worden in je tas. Hierdoor verlies je weinig product.
Deze fixerende spray bevat verschillende vitamines en mineralen, dus het is goed voor je huid. Een combinatie van groene thee, kamille en komkommer kalmeren de huid bij irritatie. Dit is voor mij een pluspunt aangezien mijn droge wangen zeer gevoelig kunnen zijn. Na het sprayen op je gezicht voel je meteen een frisse sensatie, dat heerlijk is bij warme dagen of wanneer jij je een beetje moe voelt. Het zorgt er zeker voor dat je make-up lang blijft zitten. Ik had in april een bruiloft van ongeveer 12 uren en heb geen één keer mijn gezichtsmake-up hoeven bijwerken. Amazing!

Ik raadt dit product bij iedereen aan! Het verzorgt en kalmeert de huid en je merkt dit meteen na het sprayen. Je kunt dit voor of na je foundationroutine op je gezicht sprayen en je make-up blijft de gehele dag, avond of nacht gegarandeerd zitten. Dit is een topproduct van MAC!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten