maandag 21 juli 2014

How to: Lippen voller laten lijken.

Helaas is niet iedereen gezegend met mooie, volle lippen. Ik zelf mag niet klagen wat betreft mijn lippen, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die graag vollere lippen zouden willen hebben. Net zoals bij je ogen groter laten lijken, kan make-up je daarbij helpen. Ik probeer het jullie zo goed mogelijk uit te leggen, zodat het jullie ook lukt. Hier komen mijn tips en trucs!
De eerste tip dat ik jullie wil geven is het aanbrengen van een beetje highlighter op je cupidoboog. Dat is het hartvormige gedeelte dat onder je neuspunt bevind. Door hier highlighter op aan te brengen wordt dit gebied gelift.
Vervolgens kun je ook onder je lip contouren. Door hier contour aan te brengen, lijkt het net dat de kin dieper invalt, waardoor je onderlip meer naar voren komt.
De volgende tip is om lipliner aan te brengen op je liprand, dus op het gebied waar je natuurlijke lipkleur stopt en waar je huidskleur begint. Als je vervolgens de rest van je lippen invult met lipstick, lijken je lippen groter. Teken niet teveel over je liprand heen, want dan kun je op een clown gaan lijken.
Als laatste kun je een lipgloss of highlighter aanbrengen in het centrum van je lippen. Dit gebied wordt hierdoor extra geaccentueerd, waardoor je lippen nog voller lijken.
Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg was. Als je verder nog tips en trucs hebt, kun je dit ons laten weten in de opmerkingen hieronder. Ik wil jullie bedanken voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten