woensdag 23 juli 2014

Bourjois Color Boost glossy finish lipstick.

Voor de zomer vind ik een kleur op de lippen met een finish van een lipgloss heel mooi, maar ik heb nooit het lef gehad om het te dragen. Op een dag liep ik een Etos binnen en kocht de Bourjois Color Boost glossy finish lipstick, omdat ik vond dat ik het een keer moest proberen. Ik kocht vier kleuren die mij het meeste aanspraken, om te proberen.
Ik vind de verpakking van deze lipsticks super mooi. De kleur van de verpakking weerspiegelt de kleur van de lipstick heel goed en het chroom geeft het uiterlijk echt een boost. De tube heeft een dop dat je er zo af trekt. De naam van de kleur vind je op een sticker, op de dop.
De lipsticks lijken op geen ander lipsticks dat ik ken. Als je de dop eraf trekt, zie je dat de lipstick op een soort grote potlood lijkt. Door deze vorm vind ik het super fijn om aan te brengen. Door de punt kun je de lipstick heel precies aanbrengen. Net zoals andere lipsticks kun je de lipsticks omhoog draaien aan de onderkant. Als je dit doet, zie je eigenlijk hoeveel product je krijgt en het is best veel. Hierdoor kun je lang met deze lipsticks doen. Wat natuurlijk heel fijn is!
De lipstick zou waterproof moeten zijn en het zou 10 uren moeten houden. Ik moet zeggen dat dit niet het geval is. Na een paar keer eten en drinken vervaagt de lipstick en na 5 uren is de lipstick helemaal niet meer te zien. Bij het aanbrengen is de lipstick hydraterend, maar dat gevoel is binnen een uur weg. Het heeft wel een SPF15, dus het beschermt je lippen enigszins tegen de effecten van de zon. 

De Bourjois Color Boost lipsticks komen in allerlei mooie kleuren, van peach tot een donkere plumkleur. De kleuren die ik mee heb genomen zijn Orange Punch, Fuchsia Libre, Red Island en Plum Russian. Orange Punch is een mooie, zomerse, oranje kleur. Het is geen heftige kleur en je kunt het gemakkelijk op een mooie, zomerse dag dragen. Hetzelfde geldt voor Fuchsia Libre, alleen is dit een roze kleur.
Red Island is een rode kleur. Deze is ook niet al te heftig en is gemakkelijk te dragen. Helemaal als je een fel rode lipstick nog te eng of spannend vind. Plum Russian is dus een plumkleur, maar ook voor deze kleur hoef je niet bang te zijn. Wel zijn dit de twee kleuren die ik meer in de herfst of de winter zou dragen. 
Ik kan niet zeggen dat ik helemaal weg ben van de Bourjois Color Boost glossy finish lipstick. Ze zijn niet waterproof en blijven niet 10 uren zitten. De hydratatie is na een uur wel weg en na elke maaltijd moet je het opnieuw aanbrengen. Het heeft echter wel SPF15 en de kleuren vind ik wel prachtig. Ik merk dat ik deze lipsticks minder vaak pak, dan ik eigenlijk zou willen. Erg jammer.

Wat zijn jullie favoriete lipproducten voor in de zomer? Je kan het ons laten weten in de opmerkingen. Bedankt voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten