vrijdag 12 juli 2013

Catrice Gel Eyeliner: Black Jack with Jack Black.

Eerder had ik al andere geleyeliners van Catrice geprobeerd in twee andere kleuren, een blauwe en een bruine. Nu wilde ik ook de zwarte van Catrice proberen en kijken of ik daar net zo tevreden over kan zijn als over mijn favoriet van Essence.

De geleyeliner zit in een glazen potje met een zwarte dop. De naam van het product wordt aangegeven met zilveren letters en op de achterkant in zwart/wit. Ik vind de verpakking simpel, maar toch erg mooi.

 De geleyeliner zelf is niet te dik of te dun. Het heeft de juiste dikte en is zacht bij het aanbrengen, zodat je goede, strakke lijnen kunt zetten. Daarbij hoef je dus niet hard te drukken of te wrijven met je kwast. Als het droogt, heeft het een mooie finish. Het droogt vrij snel en daardoor is de kans klein dat je eyeliner op een ander deel van je ooglid krijgt.


Het blijft een lange tijd goed zitten. Gedurende dag vervaagd de kleur niet en brokkelt het niet af. Het begint helaas aan het einde van de dag wel te smeren. Het is niet waterproof. Toch is het goed te verwijderen met oogmake-up remover.

Ik vind het erg jammer dat deze geleyeliner aan het einde van de dag begint te smeren. Daarentegen vind ik de finish na het aanbrengen wel mooi. Ook vind ik de dikte van het product erg fijn om mee te werken. Ook vind ik het prettig dat het vrij snel droogt. Als ik moest kiezen tussen die van Essence of die van Catrice, dan wordt het waarschijnlijk die van Essence.
De Catrice geleyeliner in Black Jack with Jack Black is onder andere verkrijgbaar bij Trekpleister en Kruidvat voor de prijs van 3,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten