donderdag 11 juli 2013

Kruidvat Nailpolish remover quick & easy.

Elke week je nagels lakken, betekent ook elke week nagellak van je nagels verwijderen. Ik vind dit klusje vaak niet erg, maar als er een gemakkelijker manier bestaat dan wattenschijfjes en nagellak remover, dan sla ik die kans niet over om dat te proberen. Dus toen ik in de Kruidvat deze nagellak remover zag staan, kon ik het niet laten om het niet mee te nemen om te proberen.

De verpakking is simpel en makkelijk. Het is zwart potje met een roze sticker met de naam en beschrijving van het product erop. 

In het potje zit een spons met een gaatje erin, waar jij je vinger in steekt om de nagellak te verwijderen. In de spons zit natuurlijk een vloeistof die dat moet regelen. Die vloeistof ruikt vreselijk zoet. Ik vind het niet een prettige geur. Er zitten wel oliƫn in die je nagels en nagelriemen verzorgen en het bevat geen aceton. Toch droogt het iets uit door de alcohol die erin zit, maar het is minder dan bij het gebruiken van aceton.
Het verwijdert zonder problemen gewone nagellak, maar ook glitternagellak. De vloeistof weekt de glitters los, waardoor het verwijderen veel makkelijker gaat dan met aceton en wattenschijfjes. 

Ik vind nagellak verwijderen een stuk prettiger met dit potje, dan met wattenschijfjes en aceton. Dit geldt met name voor glitternagellak. Ik ben zeker van plan om dit product nog een keer aan te schaffen, als het op is. De Kruidvat Nailpolish remover is voor 2,49 euro verkrijgbaar bij de Kruidvat. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten