maandag 22 juli 2013

Kruidvat Professional Stylingmousse en Stylingspray in Ultra strong.

Sinds ik mijn haar kort heb, ben ik meer bezig met haarverzorgings -en stylingsproducten. Ik heb al verschillende producten geprobeerd, maar ik ben regelmatig terug gekomen op deze producten van Kruidvat. Als je verder leest, kom je erachter waarom.

De bussen zien er redelijk professioneel uit. De kleuren, patronen en matte finish geven een professionele uitstraling aan het product. Er zit ook veel inhoud in, dus je kan er een lange tijd mee doen. Ook zijn deze producten betaalbaar.

Als je de mousse in je hand spuit, heeft het een goede structuur. Het is niet te vloeibaar en het is goed te verdelen over je haar. Het is ook niet zo dat je na het aanbrengen last krijgt van stukjes of vlokjes mousse, die in je haar blijven kleven.
Je kapsel gaat aan het einde van de dag wel uitzakken en losser zitten, als je de stylingsspray er niet bij gebruikt. Maar over het algemeen blijft het kapsel goed zitten. Het verzwaard het haar niet en je kunt het gemakkelijk uit borstelen.

De Stylingsspray gebruik ik vaak in combinatie met de stylingmousse voor het sporten. De grote bus bevat 400 ml voor een goed prijsje. Het is een goede spray, die je kapsel goed bij elkaar houdt in combinatie met de stylingsmousse. Er komt voldoende product uit, dus je hebt je haar zo in de lak. Gedurende dag of wedstrijd blijft het goed zitten en dit is ook makkelijk uit te borstelen of te wassen.

De Stylingsmousse en Stylingsspray zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor de prijzen van 1,99 en 2,39 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten