woensdag 26 juni 2013

L'Oréal False Lash Wings Butterfly Effect Fibres.

Een mascara dat belooft een falsh lash effect en verlenging te geven aan je wimpers. Wat willen wij nog meer? L'oreal komt met zo'n mascara, de False Lash Wings Butterfly Effect Fibres. Ik heb deze meegenomen om te testen. Als je wilt weten wat ik van deze mascara vind, lees dan verder.

De verpakking vind ik heel erg mooi. Met name het effect van de strepen. Het borsteltje vind ik wel apart. Het heeft iets weg van een kammetje met tanden aan de onderkant langer dan de bovenkant, maar aan de bovenkant hebben ze allemaal dezelfde lengte. De tanden zorgen er wel goed voor dat de wimpers niet aan elkaar plakken. 





Bij het aanbrengen sepereert de mascara de wimpers goed. Zelfs na enkele lagen heb je nog steeds geen last van klonters aan het uiteinde van de wimpers. Het zorgt niet echt voor volume, maar maakt de wimpers wel mooi donker en zwart. De mascara blijft ook de hele dag zitten. Het smeert niet gedurende de dag, dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Ik vind deze mascara wel prijzig. Dit is echter het enige nadeel.




De conclusie is dat ik zeer tevreden ben met deze mascara en ik ben blij dat ik het toch gekocht heb. Zoals ik al eerder noemde vind ik de prijs wel een nadeel. Het kost namelijk 16,99 euro. Deze mascara kun je kopen bij Kruidvat, Trekpleister en andere winkels waar ze L'oreal verkopen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten