dinsdag 18 juni 2013

Catrice Prime and fine eyeshadow base.

Een oogschaduwbasis zorgt ervoor dat de oogschaduw langer blijft zitten en het kan de kleuren van je oogschaduw beter uit laten komen. Doordat het vaak de kleur van de huid heeft, verdwijnen vlekjes en adertjes die zichtbaar zijn op het ooglid. Catrice had al eerder een oogschaduwbasis, maar die beviel mij niet. Nu hebben ze een vernieuwde versie en ik ben heel benieuwd of deze beter bevalt dan de vorige.
De verpakking is nu heel anders dan de vorige oogschaduwbasis. Het zit nu in een potje in plaats van een tube. Dit vind ik heel jammer, omdat je bij de nieuwe verpakking met je vinger of kwast in het product moet. Met de tube had je een applicator die je kon gebruiken om het product op je ooglid aan te brengen. Dit vind ik prettiger.
De verpakking zelf vind ik er wel beter en netter uitzien, dan de vorige verpakking. Het is een glazen potje met een zwarte dop, waarop in zilveren letters de naam van het product op staat. Dit geeft een chique uitstraling.
Het product zelf vind ik persoonlijk wat droog. Daardoor vind ik het lastig om het uit te smeren op het ooglid. Je kan beter je vinger gebruiken dan een kwast. Door de warmte van je vinger wordt de oogschaduwbasis zachter en beter uit te smeren. Het plakt niet op het ooglid, wat ik heel prettig vind. Het pakt ook goed de oogschaduw die je erover heen aanbrengt. De oogschaduw blijft ook de hele dag goed zitten, de kleuren vervagen niet en het gaat niet in de lijntjes zitten. Ik vind dat echt super!

Ongeacht dat ik het vervelend vind om het aan te brengen, vind ik dit een hele goede oogschaduwbasis. Het heeft mij gedurende dag en/of nacht nog nooit in de steek gelaten. Ik zal dit product zeker vaker gebruiken. Ik vind het met name geschikt voor festivals. Ook de prijs valt reuze mee voor de hoeveelheid product dat je krijgt. Het is voor 3,99 euro verkrijgbaar bij onder andere Kruidvat en Trekpleister.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten