donderdag 13 juni 2013

Essence stay natural concealer.

Er zijn al verschillende concealers in verschillende formules, bij allerlei merken te koop. Met een concealer kun je ongewenste dingen in je gezicht camoufleren of laten verdwijnen. Deze dingen kunnen zijn: puistjes, rode plekjes, donkere kringen, pigmentvlekjes, proeten en nog veel meer. Voor concealen gebruik ik onder andere de Essence stay natural concealer.


 Deze concealer heeft een kwastapplicator die je helpt bij het gedeeltelijk uitsmeren van het product. Het kwastje is mooi smal, zodat je ook op kleinere, moeilijkere plekjes kunt komen. Het product is vloeibaar, maar niet te dik. Daardoor kun je het gemakkelijk blenden met je foundation. Je kunt hiervoor zowel je vingers, als een kwast gebruiken. De concealer is makkelijk vast te houden bij het aanbrengen. Het voelt net alsof je een pen vast hebt. Het is ook smal en klein genoeg om mee te nemen in je make-uptasje voor onderweg. Zodat je eventueel de concealer nog een keer kunt gebruiken.
 Voor onder de ogen vind ik de concealer iets minder. Het gaat tussen de lijntjes zitten. Zelfs als ik poeder heb gebruikt om dit te voorkomen. Voor de rest van het gezicht vind ik het prima werken. Toch raad ik het nog aan om het te poederen, nadat je de concealer hebt aangebracht. Dit product werkt goed voor mensen met een droge tot normale huid. Ik zou dit product afraden voor mensen met een vettere huid, omdat het product bij dat huidtype waarschijnlijk gauw uitsmeert en in de lijnen van het gezicht gaat zitten.
Je kunt de Essence stay natural concealer kopen in de Kruidvat voor de prijs van 1,99 euro.







Er-->

Geen opmerkingen:

Een reactie posten