zaterdag 15 juni 2013

Kruidvat professional kwastenreiniger

Naast Mac en de Hema komt nu ook Kruidvat met een eigen kwastenreiniger. Ik was super enthousiast toen ik hoorde dat deze, samen met hun nieuwe make-upkwasten, aan hun assortiment zouden worden toegevoegd. Na een maand kon ik eindelijk ook tussendoor mijn kwasten schoonmaken!


 Het doosje waarin de kwastenreiniger komt, ziet er heel strak uit. Het is een matzwarte doos met zilveren belettering. Aan de zijkant van het doosje zie je hoe het flesje eruit ziet. Op de achterkant kun je de beschrijving en de inhoud van het product vinden.

Als je het flesje eruit haalt, merk je meteen dat het een stuk kleiner is dan de doos eromheen. Ik weet niet wat voor reden dit heeft. Het flesje zier er echter ook goed uit. Het is een mat, doorzichtig flesje met een zwarte sticker en een zwarte dop erop. Op de achterkant van het flesje staat precies hetzelfde als op het doosje, waardoor je het doosje niet hoeft te bewaren. In het flesje kun je zien dat de vloeistof roze is.

De eerste keer dat je het gebruikt, merk je dat het vloeistof geparfumeerd is. Het ruikt zoet. Gelukkig is het niet een vervelende geur. Je brengt de kwastenreiniger aan op een droge tissue en je maakt de kwast daarmee schoon. Ik leg vaak het natte stukje tissue in mijn handpalm en wrijf de kwast daarin schoon. Het product heeft geen moeite met het verwijderen van oogschaduw en andere poeders. Voor concealer en foundation moet je iets beter je best doen, wil je de kwast goed schoon krijgen.

Persoonlijk ben ik heel erg tevreden met deze kwastenreiniger van Kruidvat en gebruik hem nu regelmatig om mijn kwasten schoon te maken. Het is bij de Kruidvat verkrijgbaar voor de prijs van 2,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten