donderdag 20 juni 2013

W7 nagellakken.

In de zomer vind ik het fijn om mijn nagels in mooie kleuren te lakken. Ik had gehoord dat er in de op=op voordeelshop een nieuw merk nagellak was gekomen. Toen ik een keer in Drachten was om te winkelen, kon ik het niet laten om even te kijken naar deze lakjes. Ik had ze al snel gevonden en had twee kleuren meegenomen om te kijken wat ik van deze lakjes vond. De kleuren zijn Party Pink en Star Dust.
Star Dust is een mooie, turquoise kleur met blauwe en groene glitters. Het lakje zelf is niet te dun, maar ook niet te dik. De dekking vind ik niet super, maar dat had ik ook niet verwacht van deze kleur. Je hebt ongeveer drie laagjes nodig voor een goede dekking, maar dan heb je wel wat! Ik vind de kleur namelijk prachtig en erg geschikt voor de zomer.

Party Pink is een neon roze kleur met een licht paarsblauwe glans. Ook bij dit lakje heb je drie laagjes nodig voor een goede dekking. Deze dekt wel iets beter dan Star Dust. Ik vind deze kleur helemaal geweldig en ben zeker van plan om het vaker te dragen. Met name tijdens de zomer.

Toen ik de flesjes zag, deden zij mij heel erg denken aan de flesjes van OPI. Ondanks dat je drie laagjes moet aanbrengen, vind ik de lakjes heel erg mooi. Ik zal ze zeker vaker gaan dragen. Ook blijven ze prima een paar dagen zitten. Het was zeker geen miskoop! De lakjes van W7 zijn verkrijgbaar bij de op=op voordeelshop voor 2,75 euro per flesje of je pakt voordeel met twee flesjes voor 5 euro.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten