maandag 24 juni 2013

Essence quick drying top coat.

Regelmatig lak ik mijn nagels, maar ik heb naast het lakken ook andere dingen te doen. Daarom vind ik een topcoat dat snel droogt heel fijn. De eerste fast drying topcoat dat ik kocht, was dat van NYC. Het droogde inderdaad sneller dan normale topcoats, maar ik was niet helemaal tevreden. Na een uur had ik nog regelmatig last van beschadigingen en de nagellak bleef ook niet lang zitten. Op een gegeven moment was ik het zat en ging ik op zoek naar een andere snel drogende top coat. Ik vond deze van Essence en ik wilde deze graag proberen.
Tijdens het aanbrengen viel het mij op dat de vloeistof vrij dun is, maar niet te dun. Daardoor is dit niet hinderlijk voor het aanbrengen. Deze topcoat droogt inderdaad snel en goed. Na een uur had ik vrijwel geen beschadigingen. De nagellak blijft zeker een aantal dagen zitten, dus de topcoat doet het prima tegen het afbladeren van je nagellak. Het resultaat na het aanbrengen is glad en de kleuren worden intenser.
Ook is deze topcoat voor een redelijk prijs te koop. De Essence quick drying topcoat is te verkrijgen bij de Kruidvat voor 1,99 euro.

De conclusie is dat ik wel tevreden ben met deze topcoat. Het droogt prima en snel en beschermt de nagellak goed. Het heeft een fijne, gladde en intense resultaat. Ook de prijs vind ik een enorme meevaller. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten