maandag 27 mei 2013

Derlon Make-up verwijderingsdoekjes.

Elke avond is het belangrijk om make-up en vuiligheid van ons gezicht te wassen. Ieder heeft 's avonds zo zijn of haar routine om dit te doen en de producten kunnen verschillen. Na een avondje stappen is het soms heel vervelend om je gehele routine nog te doen. Gelukkig hebben wij nog altijd voor ons gemak de make-up reinigingsdoekjes. Verschillende merken hebben deze doekjes en ik wilde graag die van Derlon proberen, omdat deze ook verkrijgbaar zijn in de supermarkt.

De verpakking ziet er strak en mooi uit. De verpakking bevat ook een plakstrip, zodat je het goed kan sluiten na gebruik. Dit is belangrijk, omdat je de doekjes vochtig wilt houden. Het is ook gemakkelijk om te openen en de doekjes zijn zonder enige moeite uit de verpakking te halen.

Als je een doekje eruit haalt is deze goed vochtig en meteen te gebruiken. Het verwijdert moeiteloos foundation, concealer en al het andere gezichtsmake-up. Ook oogschaduw is voor deze doekjes geen probleem. Deze doekjes hebben echter wel meer moeite met eyeliner en mascara, maar eigenlijk had ik dit ook wel verwacht.
Bij het gebruik voor het verwijderen van oogmake-up irriteren de doekjes mijn ogen wel een beetje, dus persoonlijk zou ik ze daar niet zo snel meer voor gebruiken als ik een andere optie heb. Dan gebruik ik liever oogmake-upremover in een lotion. Voor het gezicht vind ik de doekjes niet erg. Na gebruik vind ik het nog wel prettig om een dag -of nachtcréme te gebruiken, omdat de doekjes wel een beetje alcohol bevatten.

Als laatste tip heb ik om de verpakking ondersteboven te bewaren, dus met de plakstrip en opening naar beneden. Zo is altijd het bovenste doekje vochtig genoeg om te gebruiken. Ik weet dat de doekjes van Derlon sowieso te verkrijgen zijn bij Poiesz Supermarkten. Als jullie ze nog ergens anders spotten, laat het mij dan even weten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten