donderdag 4 september 2014

The Balm Jovi Palette.

Op een avond zat ik weer achter de laptop naar Youtubefilmpjes te kijken. Ik was toen de 'perfect palette tag' van verschillende mensen aan het zien. Bij verschillende mensen zag ik de paletten van The Balm voorbij komen. Aangezien ik daar al twee van had, vond ik het niet nodig om nog één te kopen. Tot ik de The Balm Jovi palette tegenkwam. Dit pallet is zo anders dan de paletten die ik al had, dus besloot ik om alsnog een palette van The Balm te kopen. Hier lees je een review van The Balm Jovi pallet.
Het uiterlijk van dit pallet vind ik echt gaaf! De felle kleuren zorgen ervoor dat dit pallet uit mijn collectie springt. Ook de afbeelding zorgt voor iets extra's en past perfect bij het thema, net zoals de naam. Op de achterkant vind je afbeeldingen van de inhoud van dit pallet. Als je de bovenste klep omhoog doet, zie je de hartvormige spiegel, de oogschaduws, highlighter en blush. 

Het pallet bevat onder andere twaalf oogschaduws. De vier oogschaduws in het midden zijn mat. De rest heeft allemaal een shimmer. De oogschaduws voelen erg zacht aan. De pigmentatie is zoals we gewend zijn van The Balm, namelijk super goed. Ze blenden erg gemakkelijk, dus je kunt er gemakkelijk zachte ooglooks mee maken. De oogschaduws zijn echter wel poederig, dus er is kans op fall out. Persoonlijk heb ik hier verder geen last van gehad. Dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan noemen van de oogschaduws.
 Metal-ica-Adagio-Blink1982-Iron Maid-in-Allagro-The Stroke.
 Lead Zeppelin-Moderato-rem-Alice Copper-Presto-Third Eye Blinded.

Naast de oogschaduws bevat dit pallet een highlighter en een blush. De highlighter heeft een gouden glans. De blush heeft een mooie zacht, roze kleur. Het zou eigenlijk de Frat Boy blush van The Balm zijn. Zowel de highlighter, als de blush voelen erg zacht aan. Ze brengen prachtig aan op de huid. Ik ben fan!
Ook heeft dit pallet twee lipkleuren. Milly is een donkere nude kleur. Vanilly is een rode kleur. De lipsticks zijn redelijk aan te brengen met een lipbrush. Je moet er echter wel een paar keer overheen. Gedurende dag blijven ze prima zitten. Ik gok zo'n 4 á 5 uren, zonder eten en drinken. Persoonlijk heb ik liever lipsticks in tubes, maar dit kan ook erg handig zijn voor reizen.
Dit vind ik weer een goed pallet van The Balm. Het is heel anders dan de andere palletten die zij gemaakt hebben. Dit was ook immers de reden dat ik het kocht. De oogschaduws zijn zoals we gewend zijn van The Balm. De highlighter en blush in dit pallet vind ik geweldig. Ze zijn zacht en hebben een prachtig effect op de wangen. De lipkleuren vind ik ook mooi, maar ik weet alleen niet of ik deze wel ga gebruiken. Ik vind persoonlijk lipsticks in een tube fijner. Voor de rest is dit een mooi pallet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten