donderdag 1 mei 2014

Wet 'n Wild Color Icon oogschaduwpaletten.

Wet 'n Wild staat bekend om de redelijke prijs en de goede kwaliteit van de oogschaduwspaletten, lipsticks en andere producten. De Color Icon oogschaduwpaletten met acht oogschaduws zijn razend populair en ook ik wilde deze graag proberen. Ik heb ze besteld en ik heb ze de laatste tijd flink op de proef gesteld. Hier ga je lezen wat ik van deze paletten vind.
De Wet 'n Wild Corol Icon palletten komen in drie verschillende uitvoeringen. Zo hebben ze een pallet met paarse en roze tinten, een pallet met blauwe tinten en een pallet met groene en bruine tinten. Ze komen allemaal in dezelfde plastic verpakking met een doorzichtige voorkant. Op de achterkant vind je onder andere de ingrediënten, een korte beschrijving over de inhoud van het palet en een beschrijving van hoe je de verschillende oogschaduws kunt gebruiken.
In de oogschaduws zelf is gedrukt waar je de desbetreffende kleur kunt aanbrengen. De oogschaduws zijn zacht en gemakkelijk op te pakken met je kwast.  Ook zijn deze oogschaduws gemakkelijk te blenden. Een aantal oogschaduws zijn wel erg poederig. Dit ervaar ik het meeste bij de lichtste kleuren. Doordat ze zo poederig zijn, heb je dus kans op fall out.

De Wet 'n Wild Color Icon oogschaduwpalet 'Petal Pusher' is het palet dat het meest tegenvalt. Van al deze paletten is de pigmentatie van de oogschaduws het slechtst. Ook zijn deze oogschaduws vrijwel allemaal erg poederig en heb je bij dit palet het meeste kans op fall out. Paars is over het algemeen een moeilijke kleur, maar dit palet vind ik wel erg slecht. Dit is echt een miskoop.

Bij 'Bleu Had Me At Hello' en 'Comfort Zone' is de pigmentatie van de oogschaduws aanzienlijk beter. Bij deze paletten zijn alleen de lichtste oogschaduw iets poederig, maar hier heb ik verder geen last van. Bij de donkere kleuren heb je wel een beetje fall out, maar ik stoor mij hier niet aan. Met deze paletten kan ik ook makkelijker een ooglook maken, omdat er meer verschillende kleuren in zitten. Deze paletten zou ik zeker eerder pakken dan 'Petal Pusher'.



 Zoals ik al eerder noemde vind ik 'Petal Pusher' echt een miskoop. De pigmentatie is slecht, de oogchaduws zijn veel te poederig en er is veel fall out. Ik kan dit palet bijna niet gebruiken. Pure geldverspilling. De andere twee paletten zijn een ander verhaal. De pigmentatie van de oogschaduws is veel beter. Sommige zijn wel poederig en er is wel een beetje fall out, maar niet zo erg dat ik deze paletten niet kan gebruiken. De oogschaduws zijn goed te blenden en er is een variatie aan kleuren, waardoor ik goede ooglooks kan maken.
Weten jullie nog meer (goedkope) mooie oogschaduwpaletten? Ik wil jullie bedanken voor het lezen en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten