vrijdag 2 mei 2014

NYX Blushes in Taupe, Dusty Rose en Natural.

Al een paar maanden wilde ik heel graag een aantal blushes van NYX bestellen, maar op de site van Douglas waren de kleuren die ik wilde hebben steeds uitverkocht. En aantal weken geleden waren ze dan eindelijk weer beschikbaar! Ik heb ze meteen besteld en eindelijk binnengekregen. Hier lees je wat ik van deze blushes vind. De kleuren die ik had besteld waren Taupe, Dusty Rose en Natural.
De verpakkingen van deze blushes zijn vrij simpel. Ze komen in zwarte doosjes met een doorzichtig voorkant. Hierdoor kun je goed de kleur van de blush zien. Op de sticker op de achterkant staat de naam en de ingrediënten van de blushes. Het geheel is van plastic.

De kleur dat ik als eerste wilde bestellen was de kleur 'Taupe'. Deze kleur leek mijn ideaal om te contouren. Ik had gehoord dat deze blush goed werkt bij mensen met een lichte huidskleur. Het is een grijsbruine kleur. De blush zelf is een poederblush met een reliëf. De poeder zelf voelt zacht aan. Het is gemakkelijk op te pakken met je kwast en te blenden op je gezicht. De pigmentatie is niet super, maar gelukkig kun je het goed opbouwen. Het geeft een mooie natuurlijke contour, zonder dat het teveel opvalt.
De volgende kleur dat ik bestelde was 'Dusty Rose'. Ik had alleen blushes met een shimmer en ik wilde graag een matte blush. Deze kleur sprak mij erg aan, omdat het iets donkerder roze is. Het leek mij een prachtige kleur voor de herfst, maar heb het toch ook veel gedragen halverwege de winter. De pigmentatie van deze blush is wel beter dan dat van 'Taupe'. Ook voelt deze erg zacht aan en is gemakkelijk te blenden, zodat je een mooie natuurlijke kleur op je wangen krijgt.
De laatste kleur dat ik bestelde was 'Natural'. Deze had ik eigenlijk besteld met in mijn achterhoofd een bruiloft dat op komst is. Voor de bruiloft heb ik een zachte look in mijn hoofd en deze blush leek mij daar perfect bij passen. 'Natural' is een zacht roze kleur, waarbij ik eerst bang was dat het niet zo verschijnen op mijn wangen. Niets is minder waar. Deze blush geeft je wangen een mooie, frisse uitstraling.
Ik ben super blij met deze blushes. Ik heb een goede kleur gevonden om mijn gezicht mee te contouren. Ook heb ik twee prachtige matte blushes gevonden die ik elke dag wel wil dragen. Ze geven allemaal een mooie, natuurlijke uitstraling. Ze voelen allemaal erg zacht aan en zijn gemakkelijk te blenden. De pigmentatie van 'Taupe' is iets minder dan bij de andere twee, maar gelukkig kun je dit goed opbouwen. Kortom: Ik ben fan van de NYX blushes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten