woensdag 7 mei 2014

Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Lipstick: 210 Impulsive.

Voor de bruiloft van vorige maand wilde ik een lipstick dragen met een natuurlijke kleur. Ook moest de lipstick een hele dag op mijn lippen blijven zitten, zonder de lippen uit te drogen. Een lange tijd heb ik gezocht naar zo'n lipstick, maar zonder enig succes. Vaak was de kleur niet goed of de lipstick droogde mijn lippen uit. Na een aantal weken zoeken, ben ik naar de Ici Paris Xl in Leeuwarden gegaan om advies te vragen. Ze bracht een lipstick aan en ik was meteen verkocht. Deze lipstick was Estée Lauder Pure Color Envy, nummer 210 Impulsive.

De lipstick komt in een donkerblauw, kartonnen doosje. Op de bovenkant vind je het nummer en de naam van de kleur. Toen ik de lipstick uit het doosje haalde, was ik even helemaal stil. Zo'n mooie omhulsel voor een lipstick had ik nog nooit eerder in mijn handen gehad. Het heeft bijna dezelfde kleur van het kartonnen doosje, donkerblauw met een gouden onderkant en bovenkant. Estée Lauder staat op de bovenkant en op de onderkant vind je een sticker met nummer en naam van de lipstick. Hierdoor hoef je het doosje dus niet te bewaren.
Bij het openen van de lipstick zie je de gouden koker en hier vind je weer de naam Estée Lauder. Als je de lipstick weer wilt sluiten, merk je dat de dop niet vastklikt aan de onderkant, maar dat het aangetrokken wordt door een magneet. Weer iets waarover ik mij verwonderde!
De kleur die we hebben uitgekozen, is de kleur Impulsive. Voor mij is dit de kleur van mijn lippen, maar iets rozer. Het 'my lips, but better'- idee heb ik bij deze lipstick. Het is een donkere nude kleur, met een roze ondertoon. De lipstick heeft de finish van een lippenblasem. Het glanst wel, maar niet zo als een lipgloss. De pigmentatie van de lipstick is erg goed. Na één keer aanbrengen heb je meteen de kleur op je lippen.
De lipstick blijft gedurende dag heel goed zitten. De bruiloft en het feest duurde samen ongeveer elf uren en in die elf uren heb ik het maar 1 á 2 keer bij hoeven werken. De lipstick droogt de lippen niet uit, maar verzorgt ze juist. Na het aanbrengen voelen de lippen zacht en verzorgt aan.
Ik ben super blij met deze lipstick. De verpakking is prachtig, de kleur past goed bij mijn huidskleur en de formule droogt mijn lippen niet uit. Helaas is deze lipstick erg duur. Voor deze lipstick betaal je 32 euro. Deze lipstick is onder andere verkrijgbaar bij Ici Paris Xl en Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten