woensdag 12 maart 2014

The Balm Mary-Lou Manizer.

Al een enige tijd was ik op zoek naar een mooie highlighter. Met name nu er een bruiloft op komst is, waarvoor ik ben uitgenodigd. Het moet er in het dagelijks leven mooi uitzien, maar dan natuurlijk ook op de foto's. Ik had al vele verhalen gehoord over de Mary-Lou Manizer van The Balm en wilde deze graag bekijken. Hiervoor reisde ik naar Beau make-up store in Groningen om het pareltje te bewonderen. Na één keer geswatched te hebben, wilde ik het graag meenemen. Het heeft even geduurd, omdat het uitverkocht was. Maar nu kan ik jullie eindelijk vertellen wat ik ervan vind.
Het uiterlijk van The Balm producten vind ik erg aantrekkelijk. Zo ook bij de Mary-Lou Manizer. Het lijkt net of het allemaal een verhaal heeft. Mary-Lou Manizer is blijbaar een vrouwelijke crimineel, die opgepakt is. Op de verpakking zie je de foto, dat waarschijnlijk genomen is in het politiebureau, op de voorkant. Haar vingerafdrukken en informatie staan op de achterkant. Het product zelf komt in een rond doosje, met dezelfde foto als op de voorkant van het doosje.
De highlighter zelf is een hele fijne poeder. Het voelt erg zacht aan, als je er met je vinger in wrijft. Het heeft een champagne-achtige kleur en het bevat geen grove glitters. Je verandert dus niet in een wandelende discobal. Het is heel erg gepigmenteerd, dus je moet het heel zacht en voorzichtig aanbrengen. Één keer met je kwast in het product drukken is meer dan genoeg. Het geeft een mooi, natuurlijke glans.
Ik ben super blij dat ik deze highlighter destijds gekocht heb. Het geeft een mooie, natuurlijke glans en het zal er prachtig uitzien op de foto's. Ik snap de hype rond dit product en heb er zeker geen spijt van dat ik het geprobeerd heb. The Balm Mary-Lou Manizer is o.a te koop bij Beau Make-up Store in Groningen of The Make-up spot voor rond 19 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten