donderdag 27 februari 2014

Phillips VisaPure.

Op een dag werd ik wakker met een aantal grote vulkanen op mijn gezicht. Dit was de dag dat ik besloot om het allemaal anders aan te pakken. Het was de dag dat ik de Philips VisaPure bestelde. Ik was het zat om met grote, pijnlijke en diepliggende puisten rond te lopen. Daarom ging ik naar bol.com en bestelde wat ik dacht dat ik nodig had om de puisten uit mijn gezicht te weren. Hier ga je lezen of dit inderdaad gelukt is, dankzij de Philips VisaPure.
De Philips VisaPure komt in twee verschillende uitvoeringen. Je hebt een blauwe en een perzikroze uitvoering. Het verschil is dat bij de blauwe uitvoering één borstel wordt meegeleverd en dat deze één snelheid heeft. Bij de perzikroze worden er twee borstels (voor normale en gevoelige huid) meegeleverd en deze heeft twee snelheden (milde en diepe reiniging). Voor de rest werken zij hetzelfde.
Ze komen in een smalle doos dat naast het apparaat en borstels, ook een oplader en een etui bevat. Je zet de Philips VisaPure gemakkelijk in de oplader. Het heeft ongeveer 6 uren nodig om volledig op te laden. Een brandend lampje laat je de levensduur van de batterij zien en of geeft aan of het geheel opgeladen is. Je kunt het apparaat tot 30 keer gebruiken zonder op te laden. De etui is naar mijn mening wat te slap. Ik had liever een steviger etui gehad om dit dure gezichtsreinigingsborstel te beschermen.

In de doos zaten ook een aantal boekjes. In één van de boekjes wordt de werking van de Philips VisaPure uitgelegd. Er wordt uitgelegd dat het apparaat werkt met een double-motion technology. Het roteert en vibreert. De vibrerende bewegingen maken het vuil, make-up, stof en dode huidcellen zachtjes los en de roterende beweging veegt de onzuiverheden weg.
Ook wordt de huidzonetimer uitgelegd. Het gezicht is verdeeld in 3 zones: de t-zone, wangen en voorhoofd. Na 20 seconden last de VisaPure een korte pauze in en dan is het de bedoeling dat je dan van zone wisselt. Het volledige programma duurt een minuut. Na die minuut stop de VisaPure om zo overbehandeling te voorkomen. Wat ik onder andere zo fijn vind aan de Philips VisaPure is dat het waterdicht is. Dit betekent dat je het ook onder de douche kan gebruiken.
De voordelen van de Philips VisaPure zouden zijn dat de huid 10 keer beter wordt gereinigd dan met de hand, maar net zo zacht. Het zou ervoor zorgen dat huidverzorgingsproducten beter worden opgenomen en het verbetert de microcirculatie. Dit zorgt voor een stralende huid. De Philips VisaPure ontgift, peelt, stimuleert en ontspant de huid en het verfijnt de poriën.

Ik gebruik de VisaPure nu ongeveer anderhalve maand en ik ben zeer tevreden. Mijn huid ziet er schoon en fris uit. Ik kan niet zeggen dat het tot 10 keer schoner is, maar het oogt frisser en mijn huid straalt meer. Mijn huid is zacht en verzorgt. Mijn poriën zijn iets fijner dan dat ze waren. Ik heb minder last van die vulkanen, kleine puistjes en mee-eters. Iets waar ik super blij mee ben!

De Philips VisaPure is praktisch in gebruik en gemakkelijk op te bergen. Je kan lang mee met de batterij en het is draadloos. Het is ook waterdicht, zodat je het ook onder de douche kunt gebruiken. De prijs is wel erg hoog, maar als je kijkt naar de kwaliteit is dit ook wel logisch. Ik zou dit zeker aanraden voor mensen met onregelmatigheden in het gezicht. Je kunt de Philips VisaPure onder andere bestellen bij bol.com. De blauwe met de prijs van 125 euro en de perzikroze met de prijs van 139 euro. Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten