maandag 17 maart 2014

L'oréal Falsh Lash Telescopic mascara.

Ja zeker, weer een mascara dat ik moest proberen. Dit keer was het de L'oréal Falsh Lash Telescopic mascara. Deze mascara zou moeten zorgen voor oneindig lange wimpers. Dit komt door de unieke formule, dat 1,2 mm microvezels bevat om je wimpers te verlengen. Het borsteltje zou de vorm van je ogen exact volgen en zou elke wimper omhullen en verlengen in een beweging. Na dit alles gelezen te hebben, was ik wel erg benieuwd!
De verpakking is erg opvallend. Het geheel heeft een zilveren kleur en het heeft de vorm van een telescoop. Wat mij nog meer opvalt is dat deze mascara erg licht aanvoelt. Ik vind het wel wat hebben.
Het borsteltje vind ik ook wel bijzonder. Het is lang en dun. De tanden hebben dezelfde lengte, behalve bij de punt. De tanden zijn niet erg lang. De ruimte tussen de tanden is goed. Het sepereert mijn wimpers perfect en zorgt ervoor dat elke wimper gelijkmatig omhuld wordt door mascara.
De wimpers worden zeker verlengt en worden mooi zwart, net zoals L'oréal aangeeft in de beschrijving. Je kunt de lengte en volume zeker opbouwen, maar na 3 laagjes begint de mascara te klonteren. Aan het einde van de dag begint het wel stukjes los te laten en komen die op je wangen terecht. Dit is echter het enige wat ik jammer vind aan deze mascara.

 Ik zou deze mascara zeker weer kopen. Het zorgt voor mooie, lange en donkere wimpers. Volume geeft het niet echt, dus misschien zal ik hiernaast nog een andere mascara aanbrengen dat daarvoor zorgt. Zeker een product voor mensen die houden van lange, donkere wimpers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten