woensdag 26 maart 2014

Philosophy when hope is not enough serum.

In de winter had mijn huid een echte boost nodig. Het alleen aanbrengen van een dag -of nachtcréme was niet langer genoeg. Ik gebruik al maanden een serum dat heel goed werkt, alleen heb ik er nooit over geschreven of erover gepraat. Terwijl dit serum nu toch één van de belangrijke onderdelen van mijn dagelijkse huidverzorgingsroutine is geworden. Om deze reden zag ik niet langer de reden om er niet over te schrijven. Over welke serum ik het heb? when hope is not enough serum van Philosophy.
Dit serum van Philosophy is een hydraterende serum met antioxidanten. Het zou geschikt zijn voor alle huidtypen en helpt de huid te hydrateren en te verzachten. Door de unieke combinatie van ingrediënten zou het de huid ook goed kunnen beschermen van invloeden van buitenaf.

Het komt in een rechthoekig, wit doosje Op de zijkant en achterkant staan korte beschrijvingen. Deze beschrijvingen staan ook in het uitklapbaar boekje, dat ook in het doosje zit. De serum zelf komt in een glazen potje. De dop is een onderdeel van de pipet, waarmee je de serum uit het potje haalt. Hierdoor lijkt het misschien net een medicijnpotje voor sommigen, maar ik vind het lekker basic.
De serum zelf is kleurloos en voelt aan als een mix van een beetje gel met water. Het heeft wel een geur, maar ik vind deze moeilijk uit te leggen. Het enige wat ik er wel over kan zeggen is dat het een aardse geur is en dat de geur niet overweldigend is.
Het voelt zacht aan bij het aanbrengen en trekt snel in. Hierdoor kun je snel een dag -of nachtcrême erover heen aanbrengen. Na het aanbrengen van deze serum verdwijnt het trekkende gevoel van mijn droge huid. Het laat mijn huid verzorgt en zacht achter en de rode plekken op mijn gezicht worden minder. Ik heb ook geen last meer gehad van droge, schilferende plekjes. De Philosophy When Hope is not enough serum is één van de belangrijke producten die mijn huid deze winter goed heeft geholpen. Ik vind dit een super product voor mijn droge wangen!
Weten jullie nog goede producten voor een droge huid? Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten