woensdag 19 maart 2014

Philosophy Purity Made Simpel One-Step Facial Cleanser.

Al een enige tijd gebruik ik 's avond een facial cleanser, in combinatie met de Philips Visa Pure, om mijn gezicht te reinigen. Op een gegeven moment droogde de facial cleanser mijn huid uit. Hierdoor had ik besloten om een andere te kopen. Ik was op zoek naar een cleanser dat mijn huid goed reinigt en verzorgt, zonder uit te drogen. Voor advies ging ik naar een Ici Paris XL en zij zeiden dat de Philosophy Purity Made Simpel One-Step Facial Cleanser de reiniger was dat ik zocht.
De Philosophy Purity Made Simpel One-Step Facial Cleanser komt in Nederland in een flesje van 90 ml en in en fles van 240 ml. Het flesje heeft een zachte, witte kleur met een zwarte draaidop. Als je de dop eraf draait, zie je meteen de opening waaruit de reiniger komt. Met zwarte tekst staat er een heel verhaal op de voorkant en een beschrijving op de achterkant.
De reiniger zelf heeft bijna dezelfde kleur, als het flesje. Het is vrijwel geurloos en bevat geen parfum of andere irriterende stoffen. De reiniger bevat wel 12 oliën om de huid te verlichten en te kalmeren. Het zou zelfs zacht genoeg zijn om rond je ogen en op de gevoelige huid te gebruiken. Het reinigt niet alleen de huid, maar hydrateert het ook.
Na de reiniger een aantal maanden gebruikt te hebben, moet ik zeggen dat ik het heel fijn vind. Het maakt mijn gezicht goed schoon, zonder mijn huid uit te drogen. Tijdens het gebruik voelt het zacht aan op de huid. Ik gebruik het ook om het meeste van mijn oogmake-up te verwijderen. Dit kan ook zonder irritaties aan de ogen. Mijn huid voelt goed aan na gebruik. Oftewel doet deze reiniger precies wat er in de beschrijving staat. Echt een topper voor in de winter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten