zondag 24 november 2013

EOS Holiday Pack.

Het wordt kouder in Nederland en dat merk ik onder andere aan mijn lippen. Ze worden sneller droog en scheuren sneller dan ik gewend ben. Vorig jaar had ik al de EOS lipbalms gezien en wilde deze bolletjes graag proberen, maar ik had eerst nog andere lippenbalsems om op te maken. Een paar dagen geleden zag ik dat EOS een Holiday Pack had uitgebracht en deze keer kon ik het niet aan mij voorbij laten gaan en bestelde deze.
De Holiday pack bestaat uit drie EOS lipbalms. De geuren en smaken die in deze pack zitten, zijn 'Sweet Mint', 'Pomegranate Raspberry' en 'Vanlilla Bean'. De laatste is een limited edition van EOS. De lipbalms bevatten geen parabenen en petrolatum. Ze bevatten wel shea boter, Vitamine E en jojoba olie en deze ingredienten zorgen voor zachte, verzorgde lippen. Alle EOS lipbals brengen transparant aan, zo ook deze in de Holiday Pack.
De EOS lipbalms zitten in gerecyclebare verpakkingen. Ik neem aan dat dit hetzelfde geldt voor het doosje waarin de drie lipbalms in komen. Het doosje is versiert met sneeuwvlokken in verschillende patronen. Op de achterkant kun je andere informatie vinden. De lipbalms zelf hebben een draaidop, dat klikt om het goed te laten sluiten.
Zoals eerder genoemd brengen de lipbalms transparant aan. Bij het aanbrengen voelen zij ook harder aan, dan ik gewend ben van andere lippenbalsems. Bij 'Sweet Mint' voel je een lichte tinteling in je lippen. Bij de anderen heb je dit minder. Na het aanbrengen voel je meteen de bestanddelen hun werk doen. De lippen worden gevoed en gehydrateerd. Het gevoel blijft ook nog wel enige tijd. Ze ruiken alle drie erg lekker en ze voelen goed aan op de lippen.

Voor droge en beschadigde lippen zullen deze lippenbalsems niet goed genoeg werken. Daarvoor zijn liptreatments beter. Echter voor dagelijks gebruik om droge, beschadigde lippen te voorkomen, werken deze lippenbalsems prima. Ze verzorgen de lippen goed, het blijft geruime tijd zitten en laten een subtiel, lekker geurtje achter. Ook zijn ze 100% organisch en 95% ecologisch, dus erg groen. Kortom mijn lippen zullen de winter wel goed doorkomen, dankzij de EOS lipbalms. Ik bestel ze van www.alicejo.com voor 5,25 euro per stuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten