zondag 17 november 2013

Hema Mask Nutrition.

Mijn haar krijgt het zo nu en dan erg zwaar door onder andere de behandelingen bij de kapper en het aantal producten die erin gesmeerd worden. Daarom heb ik een aantal maanden geleden besloten om één keer in de week mijn haar te behandelen met een haarmasker. Ik keek in mijn lades, want ik meende mij te herinneren dat ik een haarmasker had gekregen voor mijn verjaardag. Ik vond de Hema Mask Nutrition en besloot het te gebruiken, in de hoop dat het mijn haar weer zacht en gezond zou maken.
De Hema Mask Nutrition komt in een witte pot, met mosterdgele deksel. Rondom de pot vind je de beschrijving en gebruiksaanwijzing van deze haarmasker. Als je het deksel eraf draait, dan zie je dat het masker bedekt is met een vrij dik vel plastic.
Het masker zelf is een behandeling tegen droog en beschadigd haar. Het zou het haar moeten helpen te herstellen. Het masker lijkt net een dikke crême en heeft een licht perzikachtige kleur en heeft een lichte fruitige geur.
Het is de bedoeling dat je het masker in je haar smeert, wanneer het handdoekdroog is. Vervolgens laat je het masker 15 minuten in je haar zitten en borstel je het door. Daarna spoel je het masker uit en is je haar weer herstelt van alle schade.
Ik gebruik nu de Hema Mask Nutrition al enkele weken en het bevalt mij goed. Het maakt mijn haar niet vet, ook al heb ik kort haar. Het verzorgt het haar goed en maakt het haar weer zacht. Het haar voelt na gebruik weer gevoed en gezond aan. Voor iemand met beschadigd haar en die niet wil dat het haar vet wordt door het masker, dan is dit zeker een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten