vrijdag 15 november 2013

Top 5 nagellak Herfst 2013.

Het is alweer een tijdje herfst. Ons land is al geteisterd door harde wind, regen en alle andere dingen die bij dit seizoen horen. In de lente had ik jullie laten zien welke nagellakken ik in die periode het meeste droeg. In de zomer heb ik dat laten liggen, omdat de favorieten bleven. Dit seizoen zijn de favorieten veranderd. Dit komt natuurlijk door het veranderen van het weer en de omgeving. Ik merk dat ik nu donkere, diepere kleuren pak. Hier komt een opsomming van de nagellakken die tot nu toe favoriet zijn.
Voor mijn verjaardag heb ik deze nagellak van Only You gekregen. Het heeft een paarse kleur met een blauwe ondertoon. Ik vind niet alleen de kleur mooi, maar ook het kwastje en de formule vind ik super fijn. Bij het aanbrengen is het al prachtig bij het eerste laagje. Een volledige review van deze nagellak kun je vinden op mijn blog.
Dit lakje komt uit een set van O.P.I, genaamd Couture de Minnie. Hierin zitten 4 nagellakken, maar deze heb ik tot nu toe het meeste gepakt. Het is een klassiek, rode kleur met een parelglans. Na twee laagjes heb je goede dekking en het is fijn om aan te brengen. Het is een klein flesje (3.75 ml), dus je hebt ook een klein kwastje om mee te werken. De kleur blijft wel enige tijd mooi zitten, dus je kunt lang genieten van je rode nagels.
Een andere rode kleur die ik regelmatig op mijn nagels draag is 'Caught on the Catwalk' van Catrice. Deze kleur droeg ik vorig jaar ook veel en ik merk dat ik dit jaar hetzelfde doe. Het is een prachtige, diepe kleur. Het geeft je nagels net iets extra's, dan een normale rode kleur.
Dit seizoen heb ik ook regelmatig gekozen voor een bruine kleur. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van deze kleur, maar toch heb ik het regelmatig aangebracht. De nagellak die ik hiervoor kies is ook één van Catrice met de naam 'Dulce & Havanna'. Het is een zachte, bruine kleur. Door de brede kwast en fijne formule brengt deze ook fijn aan en het is een bijzondere, draagbare kleur.
Het beste heb ik voor het laatste bewaard. Dit is echt de topper van dit seizoen en ik draag het bijna elke week, als ik geen andere lakjes aan het testen ben. Het is de Maybelline Color Show nagellak in 'Berry Fusion'. Elke keer als ik deze op heb, zijn er wel mensen die hier positief op reageren en vragen welke nagellak het is. De kleur is prachtig, de formule is fijn, het kwastje brengt fijn aan en het blijft goed zitten. Dit lakje is dus perfect.
Dit waren mijn favoriete nagellakken van dit seizoen. Hebben jullie favorieten? Zo ja, welke? Je kunt het mij laten weten in de opmerkingen. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten