vrijdag 12 april 2013

Catrice Lashes to kill volume mascara.

We zijn allemaal op zoek naar de perfecte mascara voor onze wimpers. Een mascara die ervoor zorgt dat onze wimpers een mooi krul hebben en onze wimpers langer en voller laat lijken. In de winkel heb ik wel eens dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Zoveel mascara's zijn er tegenwoordig in de winkel te vinden. Ik had gezien dat Catrice een nieuwe mascara had en wilde deze ook graag proberen. Als je wilt weten wat ik van deze mascara vind, lees dan gauw verder.

De verpakking van deze mascara valt wel op met de gele strepen op een zwart achtergrond. Persoonlijk vind ik de verpakking wel mooi. Met deze mascara belooft Catrice dat het je wimpers verlengt en volume geeft door middel van de speciale nylon vezels. Door de nieuwe formule hechten de vezels langdurig aan je wimpers en creëer je een valse wimper effect.



Als ik deze mascara aanbreng, dan sepereert hij mijn wimpers goed en verlengt ze prima. Als het gaat om volume ben ik niet helemaal tevreden. Gelukkig kun je deze mascara wel opbouwen tot je de volume hebt die je wilt bereiken. Bij de foto hieronder ben ik ongeveer 2 á 3 keer met de mascara langs mijn wimpers geweest.


Deze mascara heeft wel dat het een beetje loslaat en dat er stukjes onder je ogen komen, wat wel een beetje jammer is. Voor de rest blijven je wimpers gedurende dag wel goed zwart en de wimpers behouden hun lengte.
In het kort ben ik wel tevreden over deze mascara, behalve over de volume en de stukjes die onder je ogen komen. De Catrice lashes to kill is onder andere verkrijgbaar bij de Trekpleister en Kruidvat voor de prijs van 3,99 euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten