zondag 7 april 2013

Top 5 nagellak Lente 2013.

We hebben allemaal onze favorieten lakjes voor in de lente en de zomer. Mooie felle kleuren of juist leuke nude lakjes om te matchen bij onze outfits en looks. De keuzes zijn oneindig, maar toch zijn er een aantal nagellakjes die ik vaker op heb dan andere, gedurende dit tijd van het jaar. Ben je nieuwsgierig naar de top 5 of wil je inspiratie opdoen, kijken en lees dan mee.

Het eerste lakje die ik veel draag is er een van Essence. Het lakje komt uit de 'ready for boarding' collectie en heeft de naam 02 beauty on tour. Het is een fel oranje en lang draagbaar lakje en is mooi om te dragen op zonnige dagen.
Voor het tweede lakje heb ik gekozen voor een mooie, zachte nude kleur. Deze is ook van Essence en komt uit hun 'Nude glam' collectie. Het is een heel licht, bijna bleek roze kleur. Het heeft de naam cotton candy en heeft als nummer 01. Ik vind deze kleur prettig op dagen wanneer ik geen (felle) kleur op mijn nagels wil dragen, maar wel ik iets anders dan mijn natuurlijke nagels wil.

De derde is er ook één van Essence en is een colour & go lakje. Bij de colour & go lakjes beweert Essence dat het quick drying nagellakken zijn, dus je lakt je nagels en kunt meteen weer op weg. Ik vind dat ze wel redelijk snel drogen. Voor de top 5 heb ik voor de zacht groene kleur gekozen met de naam Viva la green, nummer 79.



Nummer 4 is een vrij donker roze nagellak van Catrice. Het is helaas limited edition en is daarom niet meer te verkrijgen in de winkels. Het komt van de 'Coolibri collectie' en heeft de naam Abloom. De nummer van dit lakje is C03. Dit lakje is ook mooi met witte strepen en polka dots op je nagels.

Het laatste lakje is van de Ultimate Nail Lacquer nagellakken. Het heeft een gele kleur met hele kleine geelgouden glittertjes erin. Het is nummer 700 met de naam Birdy Reloaded! Toen ik deze kocht, wist ik niet zeker of ik het veel zou dragen. Maar hoe vaker ik hem draag, hoe mooier ik hem eigenlijk vind. Ik ben bang dat deze nagellak ook niet meer te koop is, aangezien Catrice de hele nagelcollectie heeft vernieuwd.

 Dit zijn mijn 5 favorieten lakjes voor de zomer en de lente. Natuurlijk kan het veranderen, maar tot nu toe is dit niet gebeurt. Wat zijn jullie favoriete lakjes voor in de lente en de zomer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten