zondag 9 november 2014

Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector.

Voor een doordeweekse dag vind ik het vaak 'too much' om elke dag foundation te dragen naar mijn werk. Ik draag dan liever een BB cream. Maar om eerlijk te zijn, heb ik niet veel geluk gehad betreft BB creams. De meesten verdwijnen in mijn la om er vervolgens niet meer uit te komen. Toen ik de Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector kocht, had ik ook niet veel hoop. Toch blijf ik proberen en nam deze BB cream mee om te testen.
De BB cream zit in een vleeskleurige tube van 50 ml. Het heeft een witte dop, dat goed vastklikt. Dit vind ik wel fijn, omdat het product dan langer goed blijft.
De Garnier BB Cream Miracle Skin Perector zou je huid egaliseren en fijne lijntjes en imperfecties vervagen. Ook zou deze BB cream je huid 24 uur hydrateren en je huid een stralende teint geven. Er zit een SPF15 in, dat ons enigszins beschermt tegen de effecten van de zon. Ook zit er Vitamine C en Minerale Pigmenten in.
Als je de BB cream op je gezicht aanbrengt, voelt het eerst een tijdje vochtig en plakkerig aan. Na een paar minuten verdwijnt dit gevoel gelukkig wel.
Ik breng deze BB cream aan, zonder eerst dagcrême te gebruiken. Gedurende dag hydrateert deze BB cream mijn huid genoeg, maar ik kon niet vaststellen dat het 24 uur werkt. Deze BB cream heeft een lichte dekking en deze dekking is genoeg om de huid te egaliseren. Het vervaagt de imperfecties prima, maar de fijne lijntjes minder. Het geeft je zeker een stralende teint. Persoonlijk iets te stralend, dus ik poeder deze BB cream wel af. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand met een droge huidtype dit erg fijn zou vinden.
Ik had nooit gedacht dat ik een BB cream fijn zou vinden, maar dat is toch gebeurd! Als ik voor werk genoeg tijd heb voor enige make-upapplicatie, dan breng ik altijd deze BB cream aan om mijn huid te egaliseren en om het een boost te geven.
De Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector doet, wat het moet doen en ik ben er super tevreden mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten